25 Kasım 2017 Cumartesi

Gezi Günlüğüm

   Minik Gezginler için harika bir hediye değil mi? Haftasonu minnakın doğumgünü için iki haftalığına tatile gidiyoruz. Eşim birkaç güne geri dönecek ama biz anne oğul gezmelere devam edeceğiz.İpucu için; gittiğim yerde birbirinden güzel müzeler,nefis kahveler ve en güzelide cıvıl cıvıl bir xmas markt var:))
  Ee tatil öncesi oğlum için mini bir hediye alayım dedim.İçinde ülkemizin haritasıda var,biz gittiğimiz yerleri beraberce işaretledik ve yakında nerelere gidiceğimizi bile konuştuk.
Yakın zamanda yapmayı düşündüğümüz bir gezi öncesi minnaka ufak bir hediye vermek istemiştim.Fotoğrafları için minik çerçeveler,gün içinde hoşuna giden yerler ve yemekleri onun anlatımıyla not alabileceğimiz sayfalar,stickerlar,müze/konser/uçak/tren biletleri için bir zarf bile var.İstediğim, anılarını kendi gözünden saklayabilmek ve ilerde ona bunları hediye etmek! Klasik balık burcu davranışları işte.




Şimdi biz yaklaşan gezimiz için beraber ihtiyaç listesini çıkartıp gezi günlüğüme not alıyoruz sonrada çantalarımızı hazırlayacağız çünkü yarın sabah yola çıkıyoruz.

  Kitap Akademi Yayınlarından çıkmış ben kitapyurdu.com dan aldım.Aslında kendinizde evde hazırlayabilirsiniz ama ben görünce dayanamayıp direkt aldım:)

1 yorum:

  1. Viyana? :D O kadar yakınıma gel, buraya uğrama! Hadi hadi bağışladım ama çok sevinirdim gerçekten.. İyi hazırlıklar <3 İyi tatiller şimdiden..

    YanıtlaSil