1 Haziran 2017 Perşembe

Okul Sergisi

   Geçenlerde anneler günü etkinliği hemde sene başından beri hazırldıklarıyla ilgili bir sergisi vardı okul bahçesinde.
 
Okulumuz zaten Reggio Emilia tarzı olduğu için sanat ağırlıklı,öğretmenlerde çok güzel şeyler yaptırmışlar,kendi hazırladıklarının altında küçük notlar var tabi.Her çocuğun yapımına katkıda bulunduğu eserde ismi geçiyor,tek başına yaptıklarında etiketler var.Ofisin olduğu tamamı cam olan bölgeyi çok güzel renklendirmişler.Siz kendinizi iyi hissedin diye resimleri vs kendileri düzeltip göndermiyorlar eve o yüzden neyse o işte.Orada bile çocukların yaptığı resimler yada el işleri arasında karşılaştırma yapan bir iki kişi gördüm.. 
 
  Okul bahçesindeki ağaçların altına boya yerleri,tuvaller,oyunlar,etkinlikler neler neler hazırlanmış.Kum parkına dinazorlar gömülmüş orada bir kazı ekibi vardı:) Koccamannn çarşaflar tutturulmuş çamaşır iplerine ve çocuklar itişe kakışa,güle oynaya dilediğince boyuyordu.
 
Veliler klasik ayakta dikilmiş ordan oraya koşan boya ve köpük içindeki çocuklarımızı izliyorduk..duk..yok ben değil tabi:(
  Ben sıcağın alnında, totomda el izi şeklinde boyayla oğlanın peşine koşuyordum.Alan geniş koruya açılıyor benimkinde zaten bir çekip gitme isteği.Koşuyorda koşuyor mübarek zor yetişiyor insan.Kaykaydan yüzüstü kayıyor falan bir yandan bağırıyor "tuu infinitiyyy end biyonddd,ay em buzzz" :)))) Hatta tırmanma duvarından uçtu baya bildiğin yuvarlanarak düştü yani! Yanına gittim iyimisin diye sağına soluna bakayım diyorum o arada şok geçirip bize bakan bir çift gördüm:) Adamcağız şokta yardıma geldi ama o arada babasının bahçeye giriş yaptığını gören oğlan kolunu ovalıya ovalıya suç mahallinden kaçtı.
  Ben "evladımmmm gelllll, arkadaşlarınla oynasana çocuuumm" diye peşinden ciyaklarken adını duyan insanların "aaa Berkay sen misinnn?" demesi ?!?! Harekette bir dünya markası çocuk maşallah (bak yaramazlık demedim çocuğu etikitlemiyiriz;) Neyse bazı anane/babaneler geliyor yanıma "ayy Berkay senmisin canıım benimm" işte bilmem hangi çocuk ondan çok bahsediyormuş evde:)) Biri servisten arkadaşı ve bir üst sınıftanmış, annesi ve ananesi geldi tanıştık.4-5 yaş grubundan da arkadaşlar edinmiş kendine, hatta baktım kum havuzunda oyun oynarlarken büyüklerden biri sesleniyor "Berkayyy .... senin kamyonunu almış baak" !!!! Çetemisiniz evladım:p 
 
Genelde arkadaşlarıyla iyi anlaşıyor ama oyuncak paylaşma konusunda arıza çıkarıyor belli.Ben yokken daha farklıdır tabi ama gözlemlediğim kadarıyla mutlu.Önümüzdeki sene aynı okulumuzda devam edeceğiz fakat bu konuda eşimle farklı düşüncelerimiz var sonra bahsederim.Bu arada pek fotoğraf çekemedim malum koşmaktan fırsat olmadı ama birkaç tane vardı onlardan burada paylaşayım dedim.
  O değilde şaka maka yarın okulun son günü koccaaa yazı beraber geçiriciğiiz! Düşündükçe bi tuhaf oluyorum ayy:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder