25 Mayıs 2017 Perşembe

Bir Garip Kardeş Meselesi

  Okuldan arandığını görünce karnına ağrı girip,içinde biiişiyler kıpraşan,gerilerek cevap veren bir ben mi varım? "Ayy bi yerini kırdı kesin,bu kez bişiy oldu oyhhf.." diyerek bekliyorum karşımdaki konuşurken:)) Okuldan fazla aranılmayınca,birde çok hareketli bir çocuğa sahip olunca normal herhalde dimi?
 
  Bu aralar telefonla fazla ilgilenmiyorum ayrıca iki defa tatile çıktık,eve bir hafta misafir geldi falan derken unuttum.Geçen ay neler neler oldu kızzzz:))
  Okuldan aranmam ile başlayım.Öğretmen anlatmaya başladı konuştu konuştu, sonra sordu "evde son zamanlarda bir değişiklik vs oldu mu?" 10-15 gündür bir gerginlik varmış benim yavruda:( Evde de bir hırçınlık,paylaşmama,öfke,aşırı yapışık bir ilişki söz konusuydu zaten meğer evladımın bir derdi varmışmış.Dert "kardeş"!!!! Söz konusu olmayan,bahsi geçmeyen,hiiiiç düşünmediğimiz,henüz olmayan,şart olmadığını düşündüğüm kardeşin kıskançlığı:) Hey allahım ne çocuk bu yahu.
  Bizim oğlan pek bir duygusal bu sadece benim değil psikoloğundan,öğretmenine varıncaya kadar herkesin farkına vardığı bir durum.Duygularını anında yüzünden ve tavırlarından fark edersiniz.İlgi hep kendi üstünde olsun ister.Sanırım tek çocuk olmasının etkisi büyük.Ee birde anane&dede için tek torun,kuzenlerimde çok seviyor ve el üstünde tutuyor derken ilginin hep onda olmasına alıştı bu onun hoşuna gitsede aslında çok sağlıklı bir ilişki değil farkındayım ama elimden pek birşey gelmiyor.Telefondan sonra ertesi gün okula gittim konuştuk,onlar minnoyu bazen (sınıfıyla) 20-24ay oyun grubunun yanına götürmeye,kardeş konusunu okulda işlemeye karar verdiler.Zaten sorun da yeni kardeşi olan bir arkadaşı yüzünden olmuş.Annesi hamileliği belli olmadığı için 7.aya kadar çocuğa hiç bir şekilde anlatmamışlar ve çatt bebek 7 aylık doğmuş.Eve bir git annen yok,ertesi gün de kucağında bir bebekle geliyor!!! Okuldakiler çocuğu sakinleştirmeye çalışırken bizimkide etkilendi herhalde.Aynı zamanda yakın arkadaşımızın bebeği oldu i,birde amcasının bir bebeği daha olacağı haberini aldık.Hepsi üst üste fazla geldi yavrunun bünyesine herhalde.Sonraki hafta bu konu okulda işlendi ve biraz sakinledi.Hatta karşı komşumun çocuklarını görünce "bak onlar hiç sıkılmaz çünkü oyun oynayacak kardeşi var" dedi "ee sence oyun için bir kardeşin mi olmalı" dedim "bebeğe hayııırrrr,kardeşe evet" diye cevap verdi!?
(ne sevimliler dimiiiğ insanı üremeye teşvik ediyollağğğ ama sonraki fotoya bakınız,böyle uyanmak istermiyim her sabah..bilemiyorum..)

   Biz o noktaya henüz geldik mi bilemiyorum fakat İceoğlan bir kardeş,arkadaş,body birşey istiyor.Ne olduğunu tam olarak anladığından emin değilim:) Zaten bebek asla ve asla istemiyormuş sanki onun kararı sıpa hehe."Karnını aç ve lütfen oraya bir abi yada abla koy!" diye istekte bulunuyor.Çocuklar annelerin karnından geliyor evet ama sandığın şekilde olmuyor o aşkım diyesim geliyor:) Bebek istememesinin sebebi çok ağlıyor ve kakalarını üstlerine yapıyor olmalarıymış.Ayrıca bebek gelen eve babalar artık daha geç gelmeye başlıyormuş😳3 yaşında ki çocukların klasik park muhabbetlerimi bunlar? Evdeki olayları nasıl algılıyor ve birbirlerine neler anlatıyor bunlar böyle! 
  Üzerinden bir süre geçti ve bu sorunda unutuldu gitti ve tabisi yerine hemen başka bişiy geldi:) 

2 yorum:

  1. Bebek gelen eve babalar geç geliyor hahahahaha yerim ben onu yaaaaa zıpır şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))ne muhabbetler dönüyor demek ki aralarında daha neler anlattı oğlan:))

      Sil