2 Mart 2017 Perşembe

Marteniçka :)

Çestita Baba Marta ! Честита Баба Марта!

Bu sene aceleye geldi ama geçen sene iki gün sonra leyleği görmüştüm:) Olayı bu bilekliğin takarken uğur getirsin diye mütavazi bir dilek ile takılıyor sonra ilk kırlangıç yada leylek görüldüğünde çıkartılıp,meyve veren bir ağacın dalına bağlanıyor.

Bu sene unuttum o yüzden gece hemen iki yün ipi baplayıp yaptım.Seneye "pijo ve penda" ekleyip daha süslü püslü bir martenitsa yapıp tüm sevdiklerime armağan etmek istiyorum.


1 Mart günü akşamı yüklemiştim ama olmamış:))

2 yorum:

  1. bana da yaparmisin boyle iki renkli sade cok guzel, cok guzel bir gunmus, simdi internetten daha ayrintili bakiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listemde sende varsın zaten seneye 15 gün önceden yapıp hazırlamak istiyorum ki zamanından önce gönderebileyim.Satın alınmamalı zaten ya kendin yapıcaksın yada hediye gelicek böyle geleneksel şeyler hoşuma gidiyor bazen:)

      Sil