17 Şubat 2017 Cuma

Uykusuz Anneler Klübü

   Yazmadan önce kendi kendime nazar değdirmemek adına bir süre geçmesini bekledim:) 

(sevgililer gününde okulda yapmışlar çok cici)

Bu bant uykusuz bir annenin 2,5 sene içindeki evriminin, bir keçe parçası ile can bulmuş kanıtıdır! İlk 6 ayda içindeki sevgi pıtırcığı(!?) halleri hayatımıza yeni yeni giren kolik,mastist,meme kalkanı gibi kavramlar ile kökünden sallanan ruh hali "tmm ok uykusuz kaliiciz bare kavga etmeyelim bu halimiz" ile yatıştırılarak, spor taytlar da yerini dizi çıkmış,kusmuklu eşofmanlara bırakarak....Offf.. Saçlarım hep kısaydı allahtan birde o dert çıkmadı ama duştan çıkınca çopu zaman kurulamaya vaktim kalmıyordu:(

Gece emmeleri devam ettiği sürece,yani yaklaşık iki sene kesintisiz uyku hiiiiç uyuyamadık ama ona feda olsundu o altı şişmiş gözler,elbet büyür anasına antiecingli kremler bişiyler alırdı dimi:)))

Gece emmesi bitti bu sefer tuvalet iletişimi başladı ve geceleri yine iki kez kalkıyorduk,sonra gecede bir kez ve artık sabaha kadar tutma halinin olması 2,5 yaşı buldu veeeee yihaaaaaaa şuraya birde cumartesi gecesi ateşi dansı iyi gider:p 

  Ben artık uykusuz anneler klübünden çıktım darısı diğer cannımmm annelerin başına.Bir zamanlar saçını başını yolmak istediğim o "yolun sonunda ışık var cınımm" anası oldum ahahhhgfj.

 

Not: Sabahın köründe kalkma vakti hiiç değişmiyor sanırım..



2 yorum:

  1. :D Tebrikleeeer!
    Sabahın körü özellikle de haftaiçi anaokuluna gidilmesi gerektiğinde değil, haftasonu istediğin kadar uyu evladım dediğinde oluyor sanki!?!

    YanıtlaSil