15 Aralık 2016 Perşembe

3. 30. 35. Doğum Günü :)

  Bu sene 3 senesi bir balonla üç farklı doğum günü kutlayabiliriz:)) O kadar süre şişik kalmıyor canım neyse bu sene büyük yada orta çaplı bir parti yok.Ama hepimiz 3lü yaşlarımızdayken bir foti çekimi yaptırmak istiyoruz.
 Ohhhh ordan oraya koşturup süs bulayım,hediyeler alayım,menü hazırlayım,davetiye yollayım derdide yok miss.Gerçi severek yapıyordum ama son zamanlarda çok şey yaşadık ve hiç enerjim yok maalesef, pastanın siparişini bile bugün verdim.Haftaya kreşte arkadaşlarıyla kutlama yapacak.Temasını kendi seçti "ben büyükkk büyükk bir pasta istiyorum annem,üstünde ayrın men olsun bide kaptan attiya olsun bide huuulk ez olsun." Tabisi bir koşu eminönü yapılıp tabak,bardak,peçete,masa örtüsü,balonlar,banner ve maske alınıp bir köşeye atıldı.
Bir gün önce süsleri okula bırakıcaz,ertesi gün 3 gibi orda olucaz vee pastamızı kesip evimize döniciiiz.Evde kendi minik çekirdek ailemizle pasta keseriz tabi.Annemlerde haftasonu illa bize gelin mum üflesin çocuk diyor eee çokolatalı pasta olursa neden olmasın:)) 
  Minnak bu sene herşeyin farkında arkadaşlarıda kutlama yapmış ya özenmiş sıpa kıyamam.Babaya,dedeye,dayıya hediye siparişlerini verdi bile.Sanırım seneye legoland gibi bir yerde eğlenebilir arkadaşlarıyla bilemiyorum artık ne ister o zaman..
Birde çocuklar için sağlıklı atıştırmalıklar bakayım dedim ama pek seçenek yok maalesef bunlarla idare ederiz..





2 yorum:

  1. <3 ya ben hulk maskeden çekindim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arkadaşların hoşlanmaz belki dedim ama "Huuulk smash" yapıyomuş! İyi insanlara bişiy yapmazmış zaten gerçek değilmiş.Ağzımın payını aldım anlayacağın,vurdulu kırdılı şeyler izletmiyorumda oyuncaklarını çok seviyor aynı anası:D

      Sil