13 Ekim 2016 Perşembe

SunCatchers Yapımı

  Kısa bayram tatilimizde hergün (elimizde telefon olmadan) uzun yürüyüşler yaptık.Yanımıza sadece büyüteç,meyva sepeti,su ve birde keten torba aldık.Torba çocukların enteresan bulduğu şeyleri toplamaları içindi.Bu mini keşif gezileri gerçekten harika ve öğreticiydi.Şuan bu ülkede bir orman okulu olmadığı için çok büyük üzüntü duyuyorum.Hijyen sınıflarda öğrenebileceklerinden çok daha fazlası doğada mevcut.Yanlış yerde yaşıyorum ben orası kesin.Oğlumla böyle daha çok vakit geçirebilmeyi öylesine yürekten istiyorum ki evren bunu hissetti bence.Temelli olmasada her ay kaçabilmek için bir köy evi lazım bize eşimle karar verdik bakalım..
  Neyse biri ergen,biri 9 yaşında sürekli sorular soran bir kız çocuğu ve tabiki benim minnak toplamda üç çocukla kendimi kırlara vurdum:)) Derelerin üzerindeki taşlardan sekerek karşıdaki bahçelere geçtik,İceoğlan buzağları onların anneleride bizi kovaladı:) Yapraklar topladık,kurtlar,solucanlar,kabuklular,kaplumbağlar neler neler gördük.İceoğlan dallardaki o tatlı sincabı görünce mutlulukla çığlıklar attı tabi hayvan korkudan nasıl kaçacağını bilemedi:) Kaynak suların dağdan usulca akarken kayalarda yaptığı yosunlara baktık ve dokunmaktan hoşlanmadılar.Sonra meyva&kuruyemiş molası verdik.Çimlere uzanıp dinlenmek istedim ama herbiri ayrı yöne giderken onu yapamadım..
Bir akşam üstü yürüyüşünde güneşin o sararan yaprakların üzerinden yansıyan haline aşık oldum. Bordo,sarı,turuncu,yeşil...öylesine güzellerdi.. O yüzden bu görüntünün bir minyatürünü penceremize taşımaya karar verdim.En başta koyduğum fotoğraf ona ait.Sonnahar yaprak kolajı.
  Aaaa dönünce birde babamın terastaki çiçeklerden mini bir tane daha yaptık.Bu daha canlı,missss gibi bahar kokuyor değil mi?



2 yorum:

  1. Şahane olmuş, ben bunu araba camlarına güneşlik olarak yapsam? Becerebilir miyim ki..? Burada şahane bir pastırma yazı oluyor, bu seneki başladı başlayacak, rengarenk yaprakları toplama zamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arabada süper fikir yalnız! Yapışkanlı folyoyo diziyoruz sadece çok eğlendik yaparken üst üste yapıştırıp.Yaprak toplamaya bayılıyorum ben arada böcü börtü salyangoz görürsekte bonusu oluyor:)

      Sil