6 Eylül 2016 Salı

Buluttan Şekiller

  Tipik bir balık burcu (Nasa'nın değişen takvimine göre hala balık yayyyy), iflah olmaz bir romantik ve hayalperest olarak bulutların şekillerini birşeylere benzetmeyi çok severim.Bazen terasta şezlonguma uzanır ve öylece bakarım.. Oğlumda benim gibi, beraber gökyüzünü izliyoruz ve şekilleri birşeylere benzetip sonra bunlarla ilgili hikayeler uyduruyoruz..kıkırdıyoruz.. 
  Neden sadece çocuklukta kalsın bunlar? Büyümek hayal kurmayı terk etmek mi demek? İçimde bir çocuğun olması benim hala küçük şeylerden mutlu olmamı sağlayan.Zaten pek koşuşturmalı,yorucu hayatlarımız var en azından kaçış yollarımız olsun.Biride bu olsun:) 
  Oğlum der ki "buu bulud benim cetsiye benziyooo,bindim ya ben cetsiii anne hıı dimi anne hıııı" :))))) Cetsi=Jetski

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder