29 Ağustos 2016 Pazartesi

Okul Hayatının İlk Günü !

  Kimbilir kaç sene sürecek eğitim-öğretim macerasının ilk günüydü bugün. Dün gece uyumadan önce oğlumla okulda neler konuşacağımızı planladım ve normalde çok sakin olmama rağmen karnımdaki ağrıdan uyumam biraz zaman aldı:)) Ama o ne yaptı??? Hayiiinn evlat yaptı yine yapacağını:D Okuldan içeri girdiğimizde ismiyle ve gülücükler ile karşılandı, tam eğildim öpmek ve "bak ben burada bekliyorum.." demek için.. Nankör çocik bana "baayy anne" diyerek arkasını dönüp giderken el salladı,o kadar.Anaaa yalı kazığı gibi kaldım ya orda! Hiç sormamışta.. Bu bağımsızlık ve kendinden emin durum umarım hep devam eder.Bende hazırlıklı olayım naapim:D
İceoğlan çok duygusal ve hassas bir oğlan çocuğu bu yüzden kırılıp,üzüleceğini düşünmek beni endişelendirirken, bir o kadar sosyal olmasıda arkadaş bulmasını kolaylaştıracağı için endişelerimi benden uzaklaştırıyor.. Benim her zaman ki annelik çelişkilerim işte.
  Güvenliğinden ve yetkililerinden emin olduğum bir yer bulduğum için içim rahat.İlk günden burayı sevmesi ve ertesi gün gitmek istemesi güzel.Umarım bu heyecanı böyle devam eder.Oryantasyon süreci eskisi gibi değil olabildiğince bilinçli artık.Bana isterse ulaşabileceğini,tuvalet için kimden yardım istemesi gerektiğini,nerede uyuyacağını öğretmeniyle birlikte anlattık.İlk günler kısa süreler okulda bulunmamız lazımmış ki çabuk sıkılmasın,tekrar gelmek istesin,alışsın diye.
Bakalım neler olacak gelecekte bizi neler bekliyor..
Yeni eğitim-öğretim yılı hem minnaklara hem biz ailelere hayırlııı ve uğurlu olsun canlarım.

4 yorum:

  1. Ay büyüdüler ya. Bu geyik olmadan olmaz ama bunu ciddiye almaya başladım. :) Maşallah ice oğlana, kocaman olmuş, annesini üzmemiş, uyum sağlammış... Umarım kırılma diyeceğim ama ne yaparsak yapalım onu da öğreniyoruz. ğrenmek için yaşamak gerekiyor bla bla.. Umarım zorbalıkla ve kuvvet gsterileriyle karşılaşmazlar. Her eğitim huzur getirsin oğluşuna.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım akran zorbalığıyla karşılaştıklarında dik durup haklarını savunabilirler.Teşekkürler iyi dileklerin için ahhh ne ara büyüdüler bu kadar

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun, çok mutlu başarılı olsun, öğrenmekten keyif alsın hep! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok saol canım.Bende çok isterim öğrenmekten keyif alsın hatta annesi yapamadı o doktorasını falan yapsın okusun da okusun:))

      Sil