2 Ağustos 2016 Salı

O Şimdi Asker

  Gitti çocuk.Çocukluğumun çoğunu gıcık olarak geçirdiğim kardeşimin arkasından bakarken dolu gözlerle "ama o daha küçücük" diyebildim:( Sarılmıştım deli gibi bırakıp bırakıp kaç kez ama şuan yeterli gelmiyor:( 
  Ömrünün en güzel zamanlarını (isteyip istemediğine bakılmadan) testesteron dolu bir yerde,işinden,ailesinden,sevdiğinden uzakta...bla bla ne söylesem boş sonuçta gitti artık.Annelik hep bir bekleme hep bir özlem mi demek ki diyorum şuan çok karmaşığım.Karnındayken kucağına almak için bekle,pamuklara sar büyüt,uyanmadan kahvaltısını hazırla,yorgun gelince omuzlarını ovala,hasta işe gitti diye endişe et sonra alıp götürsünler bu sefer kışla yolu gözle:( 
Birkaç ay bile olsa uzak kalmak canımı sıkıyor çok bencilim sanki gezmeye gidiyorsun oraya ya ben kendimi düşünüyorum.Kime bulaşıcam ki ben hem çocuğa birkaç laf söyletip sana sesli mesaj göndererek taciz ediyordum o zevktende mahrum kaldım.Nooolcam ben çocuk? Sen napıcaksın orada onu bilemem ama yatağını toplamayı öğrenecek olman sevindirici:D 
  Şafakmatik diye birşey varmış hakikaten gördüm ama doldurmayacağım o ne öyle be offff.Zaten aklımın bi kısmı hep sende olacak.Yalnız evde çıt çıkmayınca annemle babam bana sarmasalar bari.Düşününce şöyle bir, annemin tek kazancı pazardan kilo kilo meyve taşımıyor olmak olacak.Genel karamsar halinin üstüne sensizlik eklendiğinde tam anlamıyla karanlık tarafa geçmiş olur:p
  Hayır gideceğini bilmek başka şey,küçükken benim yüzümden (üzgünüm) başına gelmedik kalmayan o topik kafayı traşlanmış görmek başka şey:( -5dk zırlama molası-
  Ayrıca yediği her tavuktan midesi bozulan,girdiği banyodan çıkmak bilmeyen bu adamı alıp naapcaksınız ki? Hem terlediğinde (oğlumda dayıya çekmiş) ekşimikte kokar.Siz bilirsiniz tabi..
 Selametle git gel canımın parçası karındaşım.Allah yardımcın olsun sanada tüm ana kuzularınada.

2 yorum:

  1. Allah kavuştursun.. Bir avazda bitirsin dönsün ana abla baba koynuna inşallah!

    YanıtlaSil