21 Temmuz 2016 Perşembe

Biraz Huzur

 İnsan içinde gosteremedıklerı şiddetli antısosyal eğilimlerı, klavye başında gösteren hasarlı insanlardan uzak durmak için artık hissettiklerimi paylaşmak istemiyorum! 
  Geçte olsa anladım ki gerçek bile her ortamda konuşulmaz. Siyaset,din,spor,kadın hakları konuşmalarımı artık karşıt görüşlü dahi olsa insanlığını kaybetmemiş,saygılı kişiler ile yapmaya devam edeceğim.Her duyduğuna inanan,araştırmayan,okumayanlarla uğraşmak boşa giden zaman ve sinir harbinden başka birşey değil..
Nefret dolu söylemlerden,merhametten yoksun insanlardan uzak kalmaya çalışıyorum.Kimin neye inandığı,hangi partiye oy verdiğinden bana ne.. Ben sadece ayrışmayan,ötekileştirmeyen,görünüşüyle yargılamayan,vicdan sahibi insanlar olsun çevremde istiyorum.Buna hakkım var değil mi?
  Cahil değilim! Herşeyi de bilmiyorum! Okuyorum,araştırıyorum ve çoğu kişinin yapmadığını yapıp SORGULUYORUM!!! Çocuğumunda sorgulamasını istiyorum,hiçbirşeye körü körüne bağlanmasın.
Dinliyorum,anlamaya çalışıyorum,anlatıyorum bunlar hep kendimce..
 Dünya hepimize yetecek kadar büyük farkındamısınız? Biraz sevgi,anlayış göstermek zor mu? 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder