16 Haziran 2016 Perşembe

Kendim İçin

  Yazın gelmesiyle su burcu ben çoştum:) İnanılmaz bir enerjim ve mutluluğum var tabi eve tıkılmadığım zamanlarda.. 
  Hergün yeni bir tarif deniyorum mesela çünkü birşeyler yemek beni mutlu ediyor napim.Eylülde minnak kreşe başladığında bununla ilgili bir kaç workshopada katılıcam çok heyecanlıyım.Çikolata,mezeler ve makarna yapımı ilk beğendiklerim oldu.Bakalım neler yapıcam..
  Müze kartımı da yeniledim ve geçen hafta üç tane gezmişim bile.Oğlanı da saldım has bahçeye ohhhh:)) Ve evet çocukla gidiyorum çünkü bırakabilecek yerim yok.. Bazen cumartesileri babasıyla işe gidiyor bir iki saat,sonra akşama kadar geziyorlar bende kendimi bakıma alıyorum.Bazen sadece eve gidip uyuyorum:) Böyle boş zamanlarda ilk önceleri afallıyordum "ayyy arkadaşıma mı gitsem?","masaja gideyim en iyisi","kuaförede gitmem lazım","evimi toplasam?!!!?" gibi ama sonra canım o an ne istiyorsa onu yapmaya karar verdim.Uyumak istiyorsam gidiyorum anneme,deviriyorum totomu,açıyorum teras kapısını ohhh püfürrr püfürrr:) Yatmadan önce "kısır,biber kızartması,bol otlu peynirli pişi ehhh bide çay demlenince dürtersin" diyorum tabikisi:p 
  Teras demişken babamla "balkon bahçeciliğine" merak saldık yeni yeni ve heryer saksı doldu.Bu konuyu ayrıca yazıciiim bolca fotoğraf ile.Babam hep çok severdi çiçek yetiştirmeyi ki zaten hali hazırda saksı saksı çiçeği vardı ama bu başka.Semiz otu,roka,tere,ıspanak,biber,salatalık,domates,pazı,taze nane,kabak.. İyice araştırıp bu konunun üstüne gidicem, kısa süreli bir merak değil bu.Sürekliliği olması,toprakla uğraşmanın verdiği huzur birde karşılığını lezzetli şekilde almak mımmmm.
  Haftasonları da mesire alanlarına yada ıssız sayılabilecek koylara atıyoruz kendimizi.Çocuğuda kendimizide topraklıyoruz.Yalın ayak dolaşmak,çocuğun peşinden koşmadan oturabilmek,deniz havası..ayyy haftasonu gelsin bir an önce! 
  Kıller abs egzersizlerime ara verdim Jillian bu sıcaklarda hiiiç çekilmiyor.Ama haftanın 5 günü kondisyon bisikletime biniyorum.1-1,5 saat kadar.Bu arada kitap okumayı denedim hiç rahat olmadı.Ee boş boş hamster gibi pedal çevirmekte sıkıyor beni, bu yüzden dizikolik oldum:) Yabancı diziler 20-40dk arası olduğu için bir haftada bir sezon bitirebiliyorsunuz! Ağırlıklı polisiye,bilim-kurgu,aksiyon,csı,criminal falan takılıyorum.Çok eğlenceli oldu ama, böyle daha çok zevk aldım spordan ne olduğunu anlamadan zaman geçiyor.
  Artık dört gözle tatili bekliyorum deniz,kum,güneş,dalga sesi,iyot kokusu..
  
  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder