17 Nisan 2016 Pazar

Düşünn Düşünn

  Oğluş bezi atsın onu (hayır kendimi:)) hediye olarak İzmire götürücem demiştim.Bir hafta kadar buralarda yoktuk bol gezdik,çokça yedik/içtik vee kürkçü dükkanına geri döndük.. Biraz kafamı toplama açısından iyi geldi.Güzel memleketimin havası,suyu herşeyi bambaşka zaten.
(kandil denk gelince bolca lokma yedik)
  
  Ananemle dedemi nasıl özlemişim anlatamam.Teyzuş ve cağnıım kuzenimde geldi.Konu komşu ve ev ahalisinin kalabalığıyla minnakın çenesi daha da bir açıldı! Ayyy 5 dk susmuyor be.Sürekli birşeyler anlatıyor ki konuşsun diye bekleyen bendim şimdi sussun diye gözünün içine bakıyorum:)Annelik işte böyle tezatlarla dolu garip bir hal.
  Hava ise harikaydı! Eğer araba olsaydı yazlığa gidip denize bile girecektik.Kumsalda yalın ayak yürüyüp kötü enerjimi atmak istiyorum.Dalga sesleride terapi olurdu..
 (üvey evlat değilim baba tarafına benziyorum:))

  Gezinin en güzel yanıda kuzenimle dertleşmek oldu.İnsanın içine atmak yerine,paylaşacağı kimse olmaması ne kötü:( Hem bak kardeş olmasada bir kuzen (kardeşimden daha can!) yetiyor insana.Oğlumda yalnız kalmaz demek ki,sanki kardeşi olan yalnız kalmıyormuş gibi.. Evet bu aralar bu konuda gündemdeydi "başka çocuk istememek".Tabi Allah bilir ve hayırlısı neyse o olsun diyelimde büyük konuşup başımıza bir iş getirmeyelim..Zati bu evrenin benimle bir alıp veremediği var,karmam kötü karmam.Şans konusunda annem,teyzelerim ve kuzenlerimin de benden geri kalmadığı düşünüldüğünde kesin dedem yada ananem çingene ahı aldı diye düşünüyorum:)
  İstanbuldan uzak kalmak bana,actionu bol aile ile vakıt geçirmek ise hepimize iyi geldi.Kendimi şarj ettım sanıyordum ama geri dönünce yine bir garip oldum.. Evin içinde bir başımıza kalınca çocuk bile bunaldı "offf offf ay dede yokk,nene yok püfff" diyor:(
  Öte yandan İceoğlan kreşe başlıyacak diye yer araştırma/eleme ve düşünmekten bunalma dönemindeyim.El kadar çocuğu servise vermek beni çok düşündürüyor.Bu sene yazlığada öyle bir ay gidemem hem annem hem babam evde bir yapamadılar işe geri döndüler.Çocuğu yaz okuluna mı versem acaba diye düşünmekteyim.
  İşe dönsem mi,yarı zamanlı mı olsa yoksa üniversiteye girsem de hep istediğim bölümü mü okusam (yaşımın artık geçtiğini düşünenlere inat) diye düşünüyorum.
Kardeşim yazın askere gidecek kısmetse eee birde ona üzülüyoruz.Gerçi ülkenin hali hal değil artık siviller daha çok tehlikede ya neyse..
Sevgili kocacııım(!) kendi işini kurduğu için normalden daha çok çalışıyor ve stresli haliyle.Onuda kendime dert edindim.
   Dedem sanırım alzheimer hastası:( Önümüzeki hafta doktora gidecekler tabiki kabul etmiyor.. Ama bu hafta gördüklerimiz de ortada.Tam da gelmeden bir iki gün önce Still Alice filmini izlemiştim.Hay ben senin karma gibi... Tüüüm rahatlığıma ve normalde dert etmeyeceğim bu kadar şeyi kafama takma sebebim bu sanırım.Asıl konuyu düşünmek istemiyorum.Annem babamdan bile çok sevdiğim yaşlı tontonlarıma kıyamıyorum.Dedem gibi okuyan,çalışkan,dinç bir insana bunu yakıştıramıyorum:((
-5 dk. ağlama molası-
Ohhhh rahatladım valla, şimdi devam..

6 yorum:

  1. Çok dolu yazmışsın, hangi birine cevap vereyim şaşırdım. Ice oğlan'ı tebrikle başlayayım, bu arada biz de bıraktık sonunda bezi ama ben tembel anne modeli çocuğu gece bezliyorum sırf kendime ek iş çıkmasın diye, valla 10 gecede 1 gece o da aşırı su içip uyuduğu zaman kaçırdı ama yine de cesaret edemiyorum..
    Dedene korkma, bu alanda iyi ilaçlar ççıktı ama bir an önce iyi bir doktora gitmesi lazım, geri dönüş olmaz ama en azından seyir biraz olsun yavaşlatılır..
    2. çocuk şart değil kesinlikle, hamileyim ama fikrim aynı değişmedi :D Hayırlısı olsun, Ice 2-3-5 çocuk kadar hayırlı olsun size.. Ama sabit fikir de iyi değil, bırak kendini özgür, bakarsın ilerde fikrin değişir, ben bazen bebeklerin bu dünyaya kendi istekleriyle geldiğini de düşünüyorum (kafayı yedim iyice)
    Ve finaldeeee, hangi bölümü okumak istediiiiin çk merak ettim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Ceren sen hep yaz bak mailden falan rahat bırakmam ona göre:)) Dedem zaten yaşı ileri normal belkide ama o kadar dinç ve hala okumaya falan çalışıyor ki o yuzden uzuluyorum:( Gece hakikaten sınır bozucu olabiliyor şu tuvalet işi iki defa kaldırıyorum bazen sızıp kalıyorum:)iki kazamız var artık ama napim çokta fazla sıvı alıyor.Aslında sivil havacılık ama saatleri çok ağır baktımda:((spor yöneticiliğine fln bakıcam bi çok alakasız dimi hehe napim acaip bi insanım ben:p

      Sil
    2. Ya bu arada fotolar açılmıyo göremedim ben seni :(
      Sivil havacılık mı :D Ya bence şahane olur, ana oğul hatta arkana attın mı bulutlara.. Çok fantastik! Spor yöneticiliği de güzel fikir aslında, kendi gym'ini açabiliyorsun o zaman değil mi.. Ya ben bu kış sporu bırakmak zorunda kaldım hastalıklar zorluklar derken, önümüzdeki ay yeniden başlıycam ama artık hafif doz tutturmak da lazım, Maya'da abartmıştım hala düşünüyorum aşırı spordan mı böle oldu bu çocuk diye :D Ama evde yatıp toto büyütmeye de hiç niyetim yok, dur beni iyi dürttü bu fikrin!

      Sil
    3. Aaaa dur tekrar yukleyım ozmn:) Evet kendi salonunuda acabiliyorsun,annelere yonelik çocuklarıyla gelebileceklerı bır salon mesela..bakalım minnak bir başlasında o zamana neler olucak inşallah bir aksilik çıkmaz..

      Sil
  2. Ben de İstanbul'da yaşamak zorunda olan bir İzmirliyim yalnızlık zor buralarda İzmir benim için de hep kendime verdiğim en güzel hediye olmuştu işe geri dönünce biraz uzak kaldık bu geliş gidişlerden.kızım 27 aylık kreşe başlayınca biz eve yakın bir okul tercih ettik ufak olduğu için çok uzun saatler kalmasını istemedik okulda biz bırakalım biz alalım istedik biraz da onun keyfine göre hareket edelim diye trafik de gözümüzü korkutmadı değil. hayat kısa insan istediğini istediği gibi yaşamalı okumanın yaşı mı var ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir gibisi var mı:( bizim iş saatlerimiz alıp bırakmak için uygun değil maalesef yani sbh bıraksak bile akşam alamayız cunku erken cıkıcak:(evde onu karsılayacak bırı olmalı bu durumda yada tam gun..gidecegı yonde trafık yok zaten o sorun degılde ufak oldugu ıcın tam gun bırakmak istemıyorum sanırım bu durumda ben part tıme calısıcam.çocuk olunca hersey coook farklı cok

      Sil