21 Nisan 2016 Perşembe

Cıvıl Cıvıl Çiçek Oyunu

  İştee size tam baharlık bir oyun! Bence baharın en güzel yanı her yerde görüp içinizi açan,rengarenk çiçekler.Kokulu olanlara biraz mesafeliyim gerçi ama olsun çok güzeller.Balkonuma önümüzdeki hafta bir iki çiçek almayı düşünüyorum.Sulamasından İce sorumlu olucak:) Bence çokta hoşuna gidicektir.
  Bundan oyun mu türetilir diyebilirsiniz belki ama oluyor işte.Bir karton parçasını fon olarak kullandım.Kırtasiyeden kabartmalı çiçek stıckeri aldım ve kartona yapıştırdım.Bitkiyi hem ingilizce hem türkçe olarak bölümlerine ayırdım.
Gelelim okuma bilmeyen bir afacanla bunu nasıl oynuyoruz bölümüne.. Kartları elime alıp iki şekilde(ingilizce-türkçe) karışık olarak söylüyorum.Eşleşmesi gereken kısmı minnak buluyor.Sabah erken vakitleri yada akşam yemekten sonra çıkartıyorum böyle şeyleri çünkü gün içinde aklı hep dışarda.Bol bol parka gidiyoruz.Parktada artık "hadi gel yaprak bulalım" diyorum yada "burası sapı sanırım" diyorum çiçeği göstererek "hayırrr anne diiil" diyor:))
*kök kısmını ben çizdim o yüzden biraz garip görünüyor olabilir.



2 yorum:

  1. Çok iyi fikir bence, bir taşla çok kus;) 2 tas çocuğu da oynar daha büyükler de...kaptım ben bu fikri;)

    YanıtlaSil