17 Mart 2016 Perşembe

Klozet Adaptörü Seçimimiz

  Ayol bildiğin yazı dizisi oldu bu:)) Daha da var yazıcam da yazıcam hıhh.Bizim ailemizin gündemi bu "çiş & b.k" napalım.
  Geçen sene tuvalet iletişimine başladığımızda çok araştırmıştım ve Bumbo Soft adaptörü beğenmiştim.Yalnız yumuşak ve rahat olmasından çok taşınabilir ve küçük olması ayrıca çocuğun beğenisinin daha önemli olduğuna karar verdim ve Bumbodan vazgeçtim.
Aslında hayalimde (evet lazımlık hayali kuruyorum hahaha) My Carry Potty vardı.Hatta arıları sevdiği için ona karar verdik ama sonra vazgeçtik.Dolu hazneyi boşaltmak için uygun yer bulamamak ve temizliği sebebiyle.Jokerde fiyatı 125 tl.Dışarı çıkarken bir çantası var ekstra birde bu gözüme çok eşya gözüktü.
  Sonra aldım minnakı E-Bebeğe gittim reyonda denesin baksın diye.Lazımlıkları beğenmedi "ıyyy anne pisss hayırrr" dedi.Nereden duydu öğrendi bilemiyorum bir acaip bu çocuklar.Renkli ve merdivenli Moonstar adaptörü aldık.Fiyatı 29,90.Basamaklı oluşu güzel çocuk kendi eşofmanını indirip,çıkıp oturabiliyor.Tabi anneye bağımlı olmadan kendi işini başarabiliyor olmasıda mutlu ediyor.Bizi ilk örnek aldığı zamanlarda (çocuklar sözlerimizden çok davranışlarımızdan öğreniyorlar) klozete koydurup oturuyordu.
Ama bu büyük ve heryere taşıyamazdık o yüzden portatif bir adaptör aradım.Ve Potetteyi buldum.Tavsiyeler ve yorumlar çok iyiydi ki zaten ödüllü bir ürün.
Hem adaptör hem lazımlık.İki şekilde de kullanılabilen sağlam bir ürün.Klozette çocuk hareketli olsada adaptör sağlam duruyor.Katlandığında baya küçülüyor.Kendi içinden çıkan torbasına koyup çantada heryere taşınabilir.Yani dışarda pis tuvaletlerden korkmanıza gerek yok.Fiyatı 39,90.İçinden 3 adet poşeti çıkıyor.Sızdırmaz ve özel emici bir tabakası var.Tuvaletini yapınca bağlayıp doğruu çöpe.Yedek poşetin içinden 10 adet çıkıyor,fiyatı 14,99.Herkes için çok gerekli olmayabilir,market poşetide iş görüyor diyenler var ama ben içindeki emici tabakada olduğu için aldım.Poşetlere güven olmaz sızdırıyorlar,akıtıyorlar falan.
Ürünün üç rengi var mavi,pembe ve beyaz.Ben beyazını aldım.Dışarı çıkarken yanımda götürdüm,annemlerde kullandım mesela.Orada lazımlık vardı oturmadı ama buna alışınca tanıdık geldi hemen oturduğu gibi yaptı.Temizliğide kolay ben tavsiye ederim.Tabi dediğim gibi çiş için arabada yolda falan sıkışınca pet şişede kullanılabiliyor ama bu daha sağlıklı ve sadece çiş yapmıyor sonuçta..
  Oğlan çocuklarında birde ayakta işeme mevzusu var malumunuz.Sağlık açısından uygun değil ama okulda hijyen açısından gayet uygun olduğunu düşünüyorum.Doğal akış sırasında bunada kendiliğinden adapte olucak zaten.Eğer bunlardan satılıyor olsaydı bir tane alabilirdim.Nişan alınca içindeki zımbırtıda dönüyor ve işemeyi eğlenceli hale getiriyor:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder