9 Şubat 2016 Salı

Tahinli Krep

  Ek gıdaya ilk başladığından beri hiç haşlanmış yumurta yemeyen oğluma bu şekilde yumurta yedirme alternatifleri buluyorum.Krepler,pancakeler bazende omlet.Yumurtalı ekmek ve yağda yumurta da çok severdi sanırım sonra bıktı.Artık favorimiz bu krepler ve pancakeler:)
Bol bol çeşitlendirmeye çalışıyorum bende.


Tahin müthiş bir kalsiyum deposudur. Çocuklarımızın güçlü kemiklere sahip olması için gerekli olan kalsiyumun dışında B1 vitamini, magnezyum, çinko, lif, fosfor ve demir de bulunur içinde.
Alerjen bir besin olduğu için tüketilirken çok dikkat edilmesi gerekir!
Bağırsaklarda ve mide de biriken gazı söktürür.İdrar söktürür,enerji verir ve soğuk algınlığına da iyi gelir.

Tahinli Krep
1 yumurta
1 tatlı kaşığı ruşeym
1 tatlı kaşığından biraz az tahin 
1 tatlı kaşığı badem unu
1 yemek kaşığı tam buğday unu
2 yemek kaşığı süt

Hepsini çırpıp az tereyağlı tavada ters düz ediyorum.Yumuşacık çiğnemesi kolay bir kahvaltılık oluyor.Çocuğunuz seviyorsa çay kaşığının ucuyla tarçında eklenebilir.
1 dövülmüş ceviz içide eklenebilir ama ben koymuyorum çünkü zaten gün içinde yiyor.

Minnaklara afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder