19 Şubat 2016 Cuma

Jillian Michaels 30 Day Shred İle Forma Girmek

   Malum yaz geliyor hazırlık yapmak lazım.Kilomdan şikayetim yok aslında sadece sıkılaşmak istiyorum ve size tavsiye edeceğim egzersiz programı hem kilo verdiriyor hemde kaslarınızı eritmiyor.

Buradan videolarını izleyebilir başka programlarada göz atabilirsiniz.

Minnakı bırakabileceğim bir yer olmadığından spor salonuna gidemiyorsam evde çalışırım bende napim.Zaten işleride takip etmeye çalışıyorum o da vaktimi alıyor.Boğazımada hakim olamadığım gerçeği var:( Liste böyle uzayıp giderken göbeğimde jölemsi bir kıvam almış bile.Vallahi aynada kendimden utandım:( Diyet bana göre değil anacım yemeği doymak için değil zevk için yiyorum ben.Hafta içi daha sağlıklı besleniyorum ama haftasonu börekler,mantılar,pastalar,tatlılar ufuuuu..
 
 Jillianın egzersizleri o kadar işe yarıyor ki diyetle desteklemediğim halde vucudum şekillendi,sıkılaştı hatta 2 kilo bile verdim!
Ağırlıksız çalışmama rağmen kollarım ve sırtım şekillenmeye başladı bile.Bir daha başlarken 2 kiloluk ağırlıklar ile çalışıcam.
Yalnız 30 gün aralıksız yapılması lazım.Ayrıca çalışma süresi zaten kısa 25 dk civarı.Ara vermemeniz gerekiyor ki amaç kısa sürede vücudu ateşlemek.Aa birde türkçe dublajlı hali iyi değil ben her sabah youtobe den orjinaliyle beraber çalışıyorum.Kadına yok yere gestapo demiyorlar.İyice gaza getiriyor ve motive ediyor.Çok hırslı bulanlar var ve evet öyle.Bu kadın eski bir obez arkadaşlar! O halden bugünkü konumuna gelebilmek için o hırs gerekli.
Level 1,2,3 şeklinde zorluk seviyesi giderek artıyor.Başlangıç seviyesindeki hareketler bile zorlayıcı olabilir.Diğer egzersiz videolarına göre sakatlanma riski de daha yüksek, sonuçta yanınızda bir atrenör yok.Eğer önceden ufakta olsa bir spor geçmişiniz yoksa başlamadan önce bir süre ufak antremanlar yapın.İlk başladığınızdan sonra bir iki gün heryeriniz ağrıyabilir bu normal ama bırakırsanız yine hamlaşıyorsunuz.Egzersizler ardarda ve çok hızlı geçiyor ve hep zorlayıcı hareketler var o yüzden DİKKAT! Zaten doktorunuza danışmadan bulaşmayın bile kalp,tansiyon hastalarına önerilmiyor.
  Vay anasını be buralarımda da ter bezi mi varmış dedirtiyor.Antreman bittiğinde resmen su içinde kalıyorsunuz.Kulağımda hala bu deli kadının sesi var "burnn burnn".. Çok hımbıllaşmışım be şu hale bak her yanım ayrı ağrıyo çılgın kadın diye sesleniyorum, cağnıım Jillianımda bana "harika bir iş çıkardın aferinn,kendini jean alışverişinde düşün bir,hadi yarın görüşürüz" diyor.Hadi sıkıysa yarın yapma:) Banyodan çıkınca kendime bir bakıyorumda valla toplanmış kolum bacağım be.Karnım bile bi düzelmiş yani.Etraftan zayıfladın mı sen yorumlarıda geliyor.İlk başladığım gün,15.gün ve 30.gün fotoğraflarını yan yana koyunca anladım! (Ben kendi fotolarımı paylaşmıyorum ama googledan yazın bakın, 1-30gün lük değişim fotolarını nasıl gaza geliyorsunuz)
Sıkılaşmışım ben halooooo işe yarıyor.Saol Jillian,seni deli kadın ve tabiki aferim bana her gün zevkle,bıkmadan bitirdim programı.Deneyin,pes etmeyin!
Bir hafta dinleneyim de Killer Abs programı var 6 haftalık,antreman süreside daha uzun onu denemek istiyorum.
Bu göbek gidecek arkadaş!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder