29 Şubat 2016 Pazartesi

Anne-Oğul Kadıköy'de Bir Gün

   Hava güzelken oğlumla Kadıköy'de vakit geçirmeyi çok seviyoruz.Beyaz Fırın dan kruvasanlarımızı alıyor elimizde yürüye yürüye yiyoruz.Ben yanıma o enfes kurabiyelerden de alıyorum tabi:) Sonra mağazalara bakaa bakaa (ki bu kısım sadece benim hoşuma gidiyor sanırım) tramvayın durağına kadar yürüyoruz.
Trenlerı çok sevdiği için bu da hoşuna gidiyor.Senelerdir yanından öylece geçip bir kere bile binmeyi düşünmediğim Nostaljik Tramvay'ın müdavimi olduk artık.İçeri girince burnunuza keskin bir kolonya kokusu gelebilir çünkü 70lik delikanlılar jilet gibi giyinip kolonyolarını sürmüş ve yerlerini çoktan almış oluyorlar:) Tamam bu mahallede nufusun yaş ortalaması zaten 75 falan ve sanırım bu tramvay bir çeşit sosyalleşme aracı:) Neyse biz iki tur atıyor sonra son durağında inip Moda Parkına geçiyoruz.
Parkın etrafı çevrili koşarak yola falan çıkamaz rahat oluyor insan.Zaten ara sokakta misss gibi deniz havasıda alıyorsunuz.Hemen yanında ayrıca minyatür basket ve futbol sahası var,topunuzu alıp giderseniz bayaa eğlenebilirsiniz.Bizim ki daha çok kumlarla oynamayı seviyor.İçimizi dışımızı birrr güzel kumla dolduruyor.
Salıncaklar parkın ucunda o yüzden içerde koşup dururken korkmuyorum.O ayrıntı genelde hep atlanır ve dip dibe konur ya oyuncaklar.
Hava güneşliyse Meşhur Ali Ustadan dondurmamızı alarak Moda Sahilde çocuğu çimlerede atıyoruz.
  Yiyecek-içecek alternatifi ise oldukça fazla bir yer Kadıköy.Bir gittiğimizde Tarihi İnegöl Köftecisinde yiyorsak,başka bir gün İskender İskenderoğlunda yiyoruz.Mercan da midye tava ve kokoreç benim favorim tabi ama çocuğa yedirmiyorum.Pizza,lazanya ve balık içinde gayet güzel alternatifler var.Farklı yerlerde yesin,cafelerde oturup kahve içebilelim istiyorum ve yavaş yavaş alışıyor gibi.Çok sıkılırsa zaten etrafıda rahatsız etmeye meraklı değilim hemen kalkıyoruz.Çocuğu ağlatmaktan hangi anne hoşlanır yada o kriz anını toplum içinde hangi anne yaşamak ister ki? Ama insanlar hemen yadırgayıp etiketliyorlar :( Çoook can sıkıcı bir durum.
  Buranın her daim kalabalık oluşuda minnakın hoşuna gidiyor,çeşit çeşit insan görüyor tabi.Durup durup sokak hayvanlarını seviyoruz,besliyoruz.Çiçekçileri inceliyor hatta bazen misss kokulu çiçeklerde alıyoruz.Hiç isimlerinide bilmem bu arada:) Ama eve girdiğinde heryeri saran tazecik bir koku oldu mu eve çiçek alındığı anlaşılıyor.Yeni bir vazo edinmeliyim.(kendime not) 
  Kitapçılara bakmadan da asla eve dönmeyiz.Özellikle uğradığım bir kaç yer var,dergilerimi gazetelerimi falan alıyorum.Türkiye İş Bankası YayınEvi ne ise mutlaka uğruyoruz.Çocuklar için minikte olsa bir bölümü var,raflardan kitapları seçip masaya oturup inceliyorlar.İceoğlan bu şekilde çok kitap aldı:) 
Yanii güzel havada koca bir günü burada gezerek,oynayarak ve yiyerek keyifle geçirebiliyoruz.Kadıköyün çok güzel parkları ve gezilecek çok yeri var biz anne oğul burayı çooook seviyoruz.

5 yorum:

  1. :) Biz hala kayak pantolonu, kalın palto, eldiven bere ikilisiyle takılalılm oooh siz ana oğul nerdeyse kısa kollu mis gibi güneş altında yürüyüş yapın.. Çooook kıskandım hemen size bi yağmur bulutu yolluyorum :P Tamam tamam kıyamadım geri aldım :D Bizim için de keyfini çıkartın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) burdada mont giyen çok biz ana oğul ateşliyiz böyle dolanıyoruz.. Havalar böyleyken bol bol çıkartıyorum Biraz daha düzelse adalara pikniğe götürcem hadi sizde gelin

      Sil
  2. Selam, bende Kadıköy'ü çok sevenlerdenim, hatta eşim aşığı. :)
    Bizde güzel hava olunca soluğu genelde Moda'da alanlardanız. Henüz kızım2 yaşında olduğundan öyle rahat rahat dükkanlara bakamıyoruz ama park ilk tercihimiz.
    Benimde uğrak yerlerimden birincisi YapıKredi YAyınları diğer İŞ Bankası Yayınları.
    Keyifli haftalar sizieee :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa e güzel karşılaşırız belki:) Bu arada 2015 te aynı kitapları okumuşuz ama bu sene çok okuyamadım:( benim oğlumda iki yaşında zaten durmuyorda pek o yorgun olduğu zamanlarda yada uyurken gezıyorum mağazaları:))

      Sil
    2. Belkide. Hatta belki de karşılaşmışızdırda tanımadığımızdan geçip gitmişizdir. :)
      Ne güzel o zaman, bende kızımdan dolayı fazla okuyamıyorum. Anca geceleri yattığında okuyabiliyorum.
      Sevgiler, görüşmek üzere.

      Sil