24 Ocak 2016 Pazar

Sayıları Öğreniyoruz-2

  0-10 arası sayıları İngilizce-Türkçe öğrendikten sonra sıra minnak parnaklar ile göstermeye geldi.Tabiki önce en kolay olanları:) Çünkü yapamadığı şeye sinirlenip bırakıyor bizim oğlan. 1-5-6-10 en basit olanlar.

Önce babasıyla kartları önümüze alıp birbirimize gösteriyoruz sonra da parmaklarımızla rakamları gösterip yüksek sesle söylüyoruz.Tabi küçük kıskanç hemen yanımıza çöküyor ve oyuna katılıyor.Beni yada babasını (artık kimi seçerse) karşısına alıp oynuyor.Dışarda kalan şakşakçı oluyor.Şakşakçı da çılgınca alkışlayan yada şarkılarla tempo tutan kişi oluyor:)) Babası bu konuda berbat.
İşimiz bitince duvara yapıştırdık odasındayken gözünün önünde oluyor hem.Zaten sürekli oynayamıyoruz çünkü dikkati dağılıyor ve azıp kudurmak istiyor.Annede böylelikle hoop hoop hareket etmiş oluyor tabi:)

Görsellere pinterestte rastlamıştım bir kaç kez. http://www.jufsanne.com sitesinden buldum.Ofsette kalın kağıda bastırdım çünkü evden aldığım çıktıyı anında parçalar vahşi çoocum:) Siteye bir göz atın daha bir sürü güzel şey bulabilirsiniz.






4 yorum:

  1. Gorseller iyi fikir...bizde sayılar konusunda iyiyiz fakat ingilizcede one , two, ten :) şimdilik sıralama bu...paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm.. :))iyimiş.İce ta sırayla bilmiyor zaten.Düzgün yada karışık bn söyledikçe(bazen ingilizce bazen türkçe) gösteriyor.Daha tam konuşamadığı içinde yarım yarım söylemeye çalışıyor "bann tuu tir forr payv tiks nine "şeklinde:) bu oyunlardan çok şarkılarla oyun içinde öğreniyorlar ztn.oyunlar brz zorlama oluyor çünkü her çocuk hoşlanmıyor.

      Sil
  2. Ilk cocukda ben de benzer sekilde gösterirdim. Sımdı 2. Cocuk herseyi abisinden öğreniyor zaten bana gerek kalmıyor. Cocuk Çocuktan öğreniyor. Kartlar cok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatta gördüğüm kadarıyla ilk çocuktan daha çabuk öğreniyorlar herşeyi..

      Sil