15 Ocak 2016 Cuma

Ninni İstemeyen Minnak

  Çocuğum bana "çeneni kapa be kadın" dedi aa dostlarr:( Yani bunun er geç olacağını biliyordum da bu kadar erken olabileceğini düşünmemiştim hiç:)  
  
Oğlum iki gece üst üste ağzımı kapattı!! Yoo hatta kapatmadı baya o minnak parnaklarıyla (nasıl yazıldığını biliyorum allah aşkına bana bunla ilgili mail atma deli kadın) dudaklarımı büzüştürdü ve kaşlarını çattı..sonra tekrar kendini yastığın üstüne attı ve totosunu döndü."Layyyyyyn ergenliğine çok var eşşek,anaya parnak kaldırılır mı hiç zıpa,ahhhh ahhh 9 ay karnında taşı,bak büyüt sonra böyle olsun,nankör çocik!" demedim tabi ama şok oldum.
Hayır anlayamadım yani sesim mi kötü? Ee pek iyi olduğu söylenemez tabi.Özel şarkımızdan mı sıkıldı? Temam yeni birşeyler türetiriz evladım bu neyin artizliği? 
Hayır daha şundan bir kaç saat önce tshırtumun içindeydin,sarmaş dolaş sevgi yumağı olmuştuk.Ninni de bir çeşit iletişim modeli bizim için,sen saçını okşatırsın ben sana seni ne kadarrr sevdiğimi şakırım:)                             
  Anneme anlattım "morali bozuktur belki" dedi.Bende "oğluşum bir şey sormak istiyorum,keyfin yerinde mi?" dedim o da "puffff" dedi.Boyu kadar tribi var.Daha fazla zorlamıyım bence:)) Sanırım bende pms dönemindeyim ayyyy bilemedim.
  Sizler severmisiniz bilemem ama ben seviyorum.Ninni geçmişimizden gelen ama modasını yitirmeyen bir alışkanlık.Hem "Duyguları melodileştirme çeşididir" diye okumuştum.Yeni bir sürü kelimede öğrenmelerini sağlıyor,huzur veriyor..Minnakların uykuya geçmelerini kolaylaştırıyor.Yılmak yok!

Bakalım yarın gece ne olacak?

4 yorum:

  1. Haha çok fenalar :D Ama şarkı ve ninni konusunda, isteiyorum, susar mısınları yedikten sonra, şarkı söyleseneee gibi yalvardığını :P gördüm, Uyurken istememesine birşey diyemem ama. Ben çok uzun süredir uyurken söylemiyorum. Uyumasını geciktirdiğini farkettiğim dönemden beri. Sesim ne kadar güzelse artık.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sarılıp saçını okşatmak istıyo artık uyurken

      Sil
  2. :D Aynısı bana olmuştu, çok bozulmuştum. Radyo dinlerken ben güzel sesimle şakıyordum, bana direkt "anne sen sus, şşşşşşt" dedi yahu :D O gün bugündür gizli gizli banyoda şarkı söylüyorum anca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) ay allahım çok bilmişler.halbuki biz onların ciyak ciyak şakımalarını dinliyoruz:)

      Sil