19 Ocak 2016 Salı

Çocuk Dolabı İçin Organizatör

   "Anneeee çorabım nerdeeee" 
   "Nereye çıkardıysan ordadır!" derdine son:) Çözüm bu minik,sevimli ve renkli yapıştırmalarda. Kardeşimin odasınada mı yapsam acaba:)))

Ayyy ben bunu paylaşmayı nasıl unutmuşum bilemiyorum.Aylar önce indirdim,yapışkanlı kağıda bastırdım ve ta taamm.. 
Çamaşırlarını katlamayı da gösteriyorum tabiki ilgisini çekmiyor ama etiketleri gösterip kıyafetlerini o çekmecelere yada raflara yerleştiriyor.
"Çorabını getir annecim" dediğimde yada "dışarı çıkıcaz şapkanı tak gel" dediğimde hoop kendi koyduğu yerden alıp işini hallediyor.Şuan yeni odasına geçti ve büyük dolabı henüz gelmediği için bazı kıyafetlerini bizim dolabımıza koyuyoruz ama bizimkinde de etikete devam.Kendi dolabı geldiğinde yine gömlek askıları falan boyuna göre olucak..Bu düzen iyi oldu ve işe yaradı! 

Benim çıkarttığım renkli baskılar www.handmadehome.net sitesinden.Buradan bakınız .Kızlar ve erkekler için farklı farklı aksesuar ve kıyafet seçenekleri var.
Birde siyah-beyaz olanlar var.Bunları da dadand.com sitesinden almıştım.
Teee hamileyken araştırmıştım bunları aslında daha aklıma geldikçe de buradan yazarım bu siteleri.Maksat birinin daha işine yarasın dimii? 





7 yorum:

  1. Ay utandım yahu bir de kız anası olacağım. Ne çok kıyafeti var Giz'in, ben 3 günde bir yıkayıp yıkayıp hep aynı 5-6 kıyefeti giydiriyorum :P Şapkasını da yesinler, şapkasız çıkmam abiiii! Oğlanlar için çok sevimli kasketler var burda moda, orda da moda mı? Büyük adam gibi ama çok tatlı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))benim minnak seviyor çaputu.en sevdiği şey şapka zaten o çekmece full dolu:)

      Sil
    2. Buarada resimlerde gömlekleri,pijama ve eşıfmanları yok:))) amaaa parkta hep suyun çamurun içinde,yemeği acaip pasaklı yıyor surekli üst bas degısıyor:(

      Sil
  2. Youtube'da çocuk şarkılarına bakarken Tink Minky Kukuli'leri görmüş, ve öıhteşem komik şarlıyı dinlemiştim. O günden beri eşimle söyleyip söyleyip kopuyoruz. Senin yazı girişinin tıpkısının aynısı.

    Aaaannneeee! Aaaannneee!
    Ne-re-ye koyduysan ordaadır!
    :d

    Pek düzenli,çok düzenli dolabınız. Afferim ice sana. Dağıtmayan çocuk yapmışlar. Bence alkışlar size ey tatlı anne.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy yok ayol:) kendi kıyafetlerini dağıtmıyor yoksa bizimkileri yerlerde sürüyor.oyuncakları zaten nerelerden çıkıyor aman allahım:p ama kendi kıyafetleri kıymetli işte zıpaanın

      Sil
  3. Çok iyi bir fikir:) aklımın bu köşesine not edildi:) suan erken benim için ama uygulayacagım bir yöntem...teşekkürler

    YanıtlaSil