29 Aralık 2015 Salı

İyiki Doğdun Oğlumm

  Saçları yaz kokan oğlum benim iyiki doğdun,iyiki varsın.
Az önce ilk bodylerine bakıyordum(bayaa baya kokladım aslında hatta biraz ağlamış bile olabilirim) ayy ama nasıl da büyümüşsün..
Pofidik ayakların nasıl da büyümüş..ayy acaba 40 kusür numara olduğunda da hala sevimli gelcek mi gözüme:))


 Sen bizim en değerli varlığımızsın.Rabbim senin kıymetini bilecek insanlar ile karşılaştırsın.Tüm uğraşım yüzündeki gülümsemeyi görebilmek için.Dualarım hep senin sağlıklı ve mutlu olman için..İhtiyacın olduğu her an yanında olacağız.Allah seni bizim kucağımızdan,bizide senin başından eksik etmesin.Daha ilk okul müsamereni izlemek istiyorum.Mezun olduğunu görmek,belki bir evladın olduğunu görmek..
  Şu iki senede bize çok şey öğrettin, sayende daha sabırlı bir insan oldum,sağlığıma daha çok dikkat ediyorum hatta daha mutluyum! Parkta kaydıraktan kayabiliyor,auqa parkta çocuklar gibi şen saçmalayabiliyor,yol ortasında bile müzikle dans edebiliyorum çünküüü sen varsın:)) Çoocuku olan kadın her bişiyde özgür hehe.Animasyon filmlerin digıturke gelmesinide beklemiyeceğim beraber gidip sinemada izliyicez.Mümkünse en boş seanslarda ama.Huyun suyunda bir değişte be evladım.Ota poka ağlıyor "hayıııırrr" diye en bas tondan bağırıyorsun.Velcam tu teribıl tu:(  Kendi meyvelerini saklayıp önce bizimkilere çöküyor sonra kendi tabağındakileri yiyorsun:))Anan açken mi doğurdu seni yavrucuum.Bak baban çok sinir oluyor bu huyuna yapma etme.
Neyse şimdi gidip senin için ilerde izlemeni umduğum bir video hazırlıyıcam o yüzden ağzını yüzünü göbüşünü öperr,butlarından parmaklarından ısırır giderim.

İyiki geldin,iyiki varsın minnakım.Seni çoook seviyoruz. 

G&S 
  

4 yorum:

  1. Canoğlan, iceoğlan, iyi ki doğmuşsun. Annenin güzel dileklerine buradan bize bir tek aminnn demek düşer, nice mutlu yıllara! :)

    YanıtlaSil
  2. duygusal duygusal başlamış, teribıl tuya bağlamışsın :D insan teribıl tuya değinmeden edemiyor demi :D

    iyiki doğurmuşsun, iyi ki doğmuş...
    hiç ayrılmayın uzun bir ömür diliyorum size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapcak bişiy yok terıbıl tu yani bu:)) aminnn sizde sizdee

      Sil