8 Kasım 2015 Pazar

Çocuksuz Bir Gün

   Çocuksuz bir gün geçirdim ya ben! Evet tam 24 saatlik bir ayrılık değil bu ama iyi bir başlangıç oldu.Sabah kahvaltımızı yaptık ve oğlum babasıyla işe gitti.Akşam üstüne kadar tektim.Bunu zaten yapanlar var biliyorum ama ben günü kendime ayırdım anacım.Çocuğu yollayımda rahat temizlik yapayım diye değil!
 İce geçen haftadan soğuk algınlığı geçirmişti ve hala burnu akıyordu.Artık emzirme işi sadece yatmadan önce ve gece beslenmesi şeklinde.Gece iki kez kalkıyor,ilkinde su içiyor ikincide biraz emip uyuyor.Yok denicek kadar azaldı artık biticek yani wuhuuuuu:) Neyse işte yine bir sabah kalkmış üzerimi değiştirirken, sutyenimdeki kurumuş salya sümük izini fark ettim.Aynaya baktım da  uykusuz,bir gece önce yıkanmaya üşenmiş olduğundan saçı yağlı, hiiiiiiç benimle alakası olmayan bir kadınla bakışıyoruz.Bir aydınlanma anı yaşadım tabi:)) Eşimi resmen ayağımla dürttüm (artık nasıl sinirlendiysem) ve o arada da uzun zamandır pediküre gitmediğimi fark ettim.. "Çocuğu anneme bırakıcam lütfen olmaz deme gerçekten ihtiyacım var" ben bakalım yine ne bahane ile bırakmak istemicek diye beklerken o "bugun bırakma hayatım,yarın ben alırım oğlumu işe götürürüm,işten sonrada gezeriz,sende dinlenirsin biraz" dedi bide öpünce "heee iyi tamam o zaman,hehe olur olur öyle yapalım" diyiverdim.Ne safsak hatunum arkadaş hemen bi yumuşama, böyle bir kıvırma falan.Neyse sonuçta sabah çekip gittiler ve annem hemen telefon açtı; "önce kileri temizle emi bak orası çok dağınık,çocuk varken yapamayacağın işleri yap annecim"," he anne he tamam","ayyy iyilikte yaramıo yap işte işlerini ohhh ne güzel"... Ben çocuğu dinlenmek için gönderiyorum o bana temizlik diyor.Çoğumuzun annesi böyledir zaten,hayatları temizlik yapmakla geçer.Otur bugun birşey yapma desen yok yinede yapar.Ne demişler "çocuk büyüyen evde temizlik yapmak,kar yağarken kapı önünü süpürmek gibidir." Yarın yine temizliceksin zaten dinlen demiyor birde kızıyor.
 Oğlum kapıdan çıktığı ilk an kötü hissettim.Çocuğumun düzenini keyfim için bozuyorum,bencilmiyim ki ben acaba diye..Bunları düşünürken kahvaltıyı kaldırmış ve bulaşığa başlamışım:)Vallahi bilinçsizce.Pesss yani pes.Neyse hazır mutfaktayım diye düşünüp bir browni yaptım, sonra hoop duşa.Amann ne duşu be doldur küveti,çalıştır masajı,iyice yayılll dedim ve yaptım.Buruşup,uyuşana kadar çıkmadım suyun içinden.Ohh sefam olsun.Önce uyusam dedim sonra dizi izlemeye karar verdim.Aldım brownimi açtım iki bölüm Bones izledim sonra birazda Modern Family.Tamam tamam The Originals de izledim.Seviyorum napim.Yarım kalan kitabımı bitirdim.Baktım uykum gelmiyor ki İce evde olsa bir yere kıvrılmak için ölüyor olurdum şu saatlerde.Neyse kuaföre gittim saçımıda kestirdim.Marketten alınacaklar vardı ama hayır efenim bugun benim olucak dedim ve kapısından geri döndüm.Sonra dayanamayıp kileri açtım,temizlesem mi diye:)) Ama allahtan uykum geldi de uzandım biraz.
Bu arada eşim fotoğraflar gönderip duruyor.Amacı bak hala kaybolmadı,başına birşey de gelmedi,demek ki sen olmadan da yaşayabiliyormuş:) Yalnız adamcağız ona güvenmediğimi düşünmesin diye ben hiç telefon açmadım.Kendini yetersiz hissetsin de istemedim tabi.Hem kendine güvensinde yine böyle alsın götürsün, beraber vakit geçirsinler dimi ama..Yazın öğleden sonra annemle babama bırakıp denize gidiyordum,döndüğümde darılmış oluyordu.Beni görmemezlikten geliyor,dedesinin kucağına oturuyordu.Ama bu sefer babası yanında olunca öyle olmadı.
 Veee sadece 7-8 saat kadar ayrı kalsakta dinlendim,hemde çook iyi oldu.Psikolojisi rahatlıyormuş insanın.Güleryüzlü ve enerjik karşıladım çocuğumu,uyuyana kadar da pek bir güzel vakit geçirdik.Onun içinde iyi olmuş halinden belliydi.Kreşe gitse demek ki ikimizde daha çok rahatlayacağız diye düşündüm.Tabi o zamana kimbilir ne sorunlar çıkar allah bilir:)



4 yorum:

  1. Hep söylüyorum ben de mutlu anne mutlu çocuk :)))))

    YanıtlaSil
  2. Harikasııııııın :D Azcık benim de payım var gibi hissettim ve sevindim, umarım gerisi gelir ve hatta bakarsın rutin olmuş böyle ara sıra :) Eminim ice da çok mutlu olmuştur babayla işe giden büyük adam rollerinden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hemde ne mutluluk uyuyana kadar susmadan anlatmaya çalıltı neler yapmış:)) ve evet kesinlikle payın var bu yuzden çoook öpücükler.aa bide bugunde gıttı babayla

      Sil