22 Eylül 2015 Salı

Böreksiz Olmaz!

   Herbikeslere hayırlı bayramlarrrr..Sizi bikemicem ama benim enkaza dönmeme az kaldı:)Bir enerji patlaması ile başlayan süreç wuhuuuu herşeyi yaparız yahu nolcek amannn diye devam edip,ayyy bittim zıkkımın pekini yiyin,gezmekte istemiom eksik kalsına dönebilir her an..Efenim günlerdir "kış hazırlıkları" adı altında kendimi yorduğum yetmiyor gibi birde üzerine "bayram hazırlıkları" vardı.Hemen arkasından çok hevesli şekilde söz verdiğim baby shower organizasyonu var..Var da var yani.
 Ee oğlan kademeli olarak emmeyi bırakıyor.Kademeli derken 10 gündür sabahları artık emmiyor, sadece geceleri emiyor.Bu arada yatma saati 10 alındı,uyumuyor,uyutamıyoruz:(Kendi uyuyor döne döneee ama 10 da uyunur mu..
  Yorgunum anacım,herbi yerim ağrıyiiii:) Ahhh ananem benim, seni taklit etmeden yapamıom ki ben:) Neyse bakalım iş güç koşturuyorum.Bu aralar domates ve menemen ayrıca barbunya falan görmek bile istemiyorum gına geldi.Daha turşu yapmaya hevesliyim tabi hehehe.Rahat batıo çünkü bana, yapıcam hepsini.Çocuktan önce derin dondurucum yoktu ve bu tarz şeyleri hiç bilmezdim.Ama oğlumun beslenmesi önemli.Yapabildiğim herşeyi yapıyorum,en doğalını buluyorum.O da anneyi üzmüyor ve yiyor saolsun.
  Neyseee işte malum börek yapmayı bilmeyenin yuvası yıkılmaya mahkum falan dediler..ee bayramda geldi, canımda çekti,burek açıcam ben dedim.Burek yalnız, börek değil! Bu aralar food blogger gibiyim.Her iki günde bir tarif peşindeyim.Allah sonumuzu hayır etsin:)Habire yiyos biz.Tiremusu,magnolia puding,su böreği,sebzeli kiş,jamie oliver reçeteli pizza,lahmacun,ev yapımı makarna....
  Evden ufak tefek işlerimi takip etmeyede başladım.Bir iki kursa gideyim diyorum ama bakicizz oğlanın durumuna göre artık.
  Aaa bide bu arada benim çocuk istediğinde konuşuyormuş.Bir arkadaşının doğumgünü partisinde "tekeğleyiii şıkmış bunun" dedi."Tekerleği çıkmış bunun" demek yani, arabayı uzattı çocuğun anasına,ben öylece kaldım.Herkes şahit be uydurmuyom:) Hatta sinir oldum.Bize niye konuşmuyon sıpaaa.Her istediğini de yapmıyoruz.Kolaya alışma diye.Herşeyi anlatıyor,tekrarlıyoruz.Doğduğundan beri sürekli iletişim halindeyiz.Ama oğlan bizimle en çok işaret diliyle iletişiyor.
  Amann böyle böyle yani biz bu aralar sürekli koşuşturma halindeyiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder