20 Ağustos 2015 Perşembe

Sendromlarımız Geldiyse Üst Üste:))

  Dün gözümü bir açtım.."aman allahım bu sıcak ne,heryerim yapış yapış","bu saatte denize girenler mi var,çığlıkları buralara kadar geliyor,off bi kapayın çenenizi aaaaa", "güneşte gözüme gözüme giriyor yani,anneee şapkam nerdeee,koyduğum birşeyi de yerinde bulayım yahuu","oğlum dur çekiştirme","saçlarım yine dökülüyor,şu yüze bak offf ergen gibi sivilcem çıkmış" veee "giyecek hiçbişiyimmm yooookkk" ile kapanış.Yok canım ne kapanışı....     
  Babam hiç susmadan şikayetçi,annemde destekçisi ama.Yeri geldiğinde acaip uyumlular ve bu durum en çok bana karşılarken olur.Evet kesin böyle."sen beceremezsin,ben yaparım,sen dur bakiim","aaa çocuk zayıfladı ama elimde kayboluyor,yedireyim onu ben dur","burası çok taşlık sevmedim bodrum olsaydı uhuuuu..","deniz çok soğuk,derin,taşlık,kalabalık","alışveriş yapcak yer yok","niye bu kadar sıcak","kardeşin aradımı,sen aradın mı,arasana..".Bunlarla kalsa iyi,birde teyit ettiriyorlar birbirlerine:) "dimii amaa b.","öyle değil mii haytım","söylesene n. söyleseneee" bıdı bıdı bıdıı..
  O hiç sevmediğim kaşındıran,daral getiren boğazlı kazaklardan giymiş gibiyim.Afaganlar basıyo,ayyy yanıyorumm imdaaaat! Ahh şu pms..
İçeriden oğlanın çığlıkları geliyor,yine niye ağlıyor ki acaba? Ne zaman bitecek bu iki yaş sendromu, bir açıp okuyayım.Okumak demişken pok var gibi birsürü kitap getirmiştim, onlarda yarıda kaldı hep.Şuan çekip gitsem,bir saatliğine falan ama,sorun olur mu ki,sonuçta nenesi dedesi yanında.
Biran aklıma geldi de,hiç düşünmedim bana birşey olsa kim bakacak bu oğlana? Allahım sen koru,beni evladımdan ayırmaaa.Bu noktada gözlerim doluyor, bi içleniyorum ve az önce gitmeyi düşündüğümü de unutup içeri giriyorum.
"Oğlummmmm,birtanemm,annesinin kuzusuuu(ne varoşum be:)),ballı lokmamm" birde sıkıca sarılıyorum, ohhh tamam kendime geldim.Denize gidebiliriz.

  

2 yorum:

  1. :D Sabah kahvaltıda babam dedi ki "annen devamlı seni merak ettiği için bana arattırıyor, sen de cevap vermiyorsun ya da paparayı basıyorsun" :D Bunlar böyle birbirlerine baka baka bir ekip olmuşlar, ekip ruhu içinde hareket ediyorlar. Babayı tatile yolladık 4 gün başbaşayız, uçuk çıkardım düşünmekten :P Gitseler bu sefer de tek başıma 2 yaş çocuğuyla kalmak yemiyor tabii, çok zor durumdayım çoook :D Allah başımızdan eksik etmesin tabii

    YanıtlaSil