20 Haziran 2015 Cumartesi

Yaşasın Bi Buçuk Yaş!

  Buçuğunu yediğim minnakım, oğlum, herşeyim, birtanem, pıtırcığım, beyaz pamuğum.Ne zaman büyüdün, ne çabuk geçti zaman.Eski fotoğraflarına bakıyorumda ahhh..nerde o koyduğun yerde kımıldamadan duran, günün çoğunda uyuyan, eciş bücüş bembeyaz bebek, nerdeeee yerinde durmayan, düz duvalara tırmanan yeni sen:)
Bebeklikten çocukluğa geçiyorsun.Bodur ergenim diyorum sana.
  Seninle anlam bulan yepyeni,bol gürültülü,full actionlu,hep koşturmacalı,heyecanlı ve aşk dolu yeni bir hayat.Kucağıma ilk verildiğinde ufacık kalan,ağzıyla meme arayan,bulduğu yeri cap cup emen,bembeyaz,mis kokulu,sessiz bir bebektin.Karnımdayken hiç hissedememiştim böyle şeyler ama ilk kucağıma aldığım anda tüm endişelerim kayboldu.Bakımın hakkında hiçbir korkum yoktu artık.Hem zaten nasıl verirdim seni başkasına,neden ilk banyonun keyifli anlarını birileriyle paylaşıcaktım ki? 
  Emzirmek ise hep aklımda soru işaretiydi.Ama ilk seferde eşsiz ve tatmin edici bir bağ kurabildik ve çok şükür ki sütüm geldi, halada geliyor.Ahh o akıl verenler yok muuu? Sezaryanda sütün gelmez,yok emsede zaten çok acır,sarılık zordur(olmadın allahtan),karabasan gelir tek kalma(iyiki yalnızdık),yatağına ıvır zıvır koy rahatsız etmesinler(!)...Olumsuz her bir haltı anlatıyorlar.Allahıma binlerce kez şükürler olsun bu tarz sorunlarımız olmadı.Ama aşırı gazlı bir bebektin,çok uğraştırdın bizi minnak çook..
   (Birkaç gündür bu yavru onun herşeyi,gezdiriyor,yediriyor,seviyor..)
  
  Herşeye ama herşeye değersin sen.Seni çoooook ama çok seviyorum annecim.Senin bakışının, gülüşünün,koşup boynuma sarılmanın,öpmenin tarifi yok oğlum.Allahım sana sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin inşallah.Hayallerim,dileklerim,dualarım hep senin için..
Sen hep gül emi oğul!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder