29 Haziran 2015 Pazartesi

Minnak El&Ayak Baskıları

  O minicik ve mis kokulu ayaklar,öpülüp içe katılası pamuk eller hep o sevimli boyutunda kalmayacak..Aslında alçı modelini çıkartmayı düşündüm ama böyle daha güzel geldi bana.
  Mesela kendime anneler günü,eşime yeni ofis hediyesi olarak bu sevimli baskılardan yaptım oğlumla.
 Hem çocuk için eğlenceli bir aktivite hemde güzel hatıralar oluyor.Babam benim kreş-anaokul boyunca yaptığım el işlerini ve çocukken onlar için hazırladığım tüm özel gün kartlarını saklamış.O kadar tatlılar ki:)Bende oğlumdan bize böyle hatıralar kalsın istiyorum.Aklıma bu tarz şeyler geldikçe paylaşmaya devam edicem.Daha da fazla örnek için pinterest hesabıma göz atın.. @icebrk















2 yorum:

  1. merhaba, güzel fikir. ne zamandır ben de düşünüyorum ama boya olarak ne kullanmam gerektiğini bilemedim. sizce ne kullanayım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.. Parmak boyası kolay çıkmaz ne teninden nede bulaşıcağı yerden o yuzden en basit şekilde suluboya ile yapabilirsiniz:) oyun gruplarında da suluboya ile yaptırıyorlar.sevgiler

      Sil