19 Nisan 2015 Pazar

Oyun Çadırı

  Resmen b-a-y-ı-l-d-ı-mmm:) İce'ın odası için neler yapabiliriz diye düşünüyoruz.Yaz sonuna kadar vaktimiz bol olduğu için her türlü seçeneğin kaydını tutuyorum.Okuma köşesi için bile uygun bu oyun çadırları.Ben odada gardolap sanırım kullanmıyıcam.Mümkün oldukça bol oyun alanı olsun istiyorum.Eşyalarıda misafir odasına yaptırcağım dolaba kaldırırım diyorum ama bakalım...
  Pinterest resmen bitirdin beni.Onlar ne tatlı odalar öyle.Lego tasarımından en sadesine,aztek tarzından en avangardına kadar yüzlerce çeşit var.Çadırlar için ayrıca dosyada oluşturdum,hesabıma girip bakabilir,kendinizi kaybedebilirsiniz:) Evde yapmakta zor değil fakat etsy.com üzerindende satın alabilirsiniz.Ben istediğim tarzda çadır yaptırabilecek bir yer buldum çok şükür.Bunlarda size örnek olması açısından..



















1 yorum:

  1. Bunlara ben de bayıldııım, hatta benim de dosyamda topluyorum bu resimleri :D Ama burada fiyatlar çok el yakıyor, etsy'de ne alem bakacağım şimdi..

    YanıtlaSil