5 Ocak 2015 Pazartesi

Ama Yorgunummm:(

     *Dikkat bu bir iç dökme seansıdır!*

  "Ama yorguunum.." işte bu henüz yaşında olan çocuğunuzun anlayamayacağı,aslında daha büyük olanlarında anlamak istemediği,duymamazlıktan geldiği söz!
  Sürekli oyun isteyen,günde 3 kez taze yapılmış ana öğün ihtiyacı olan bir bebe,temizlenmesi gereken bir ev,yapılması gereken yemek,ilgi isteyen eş,ee bide bakım ve uyku isteyen ben..
  Saolsun eşim yine anlayışlı,işlere yardımcı olur,yemeği çok dert etmez,ütüsünü bile yapar bazen çünkü onun tek derdi oğlu.Oğlu mutlu olsun yeter:)İyimi kötümü gerçekten bilemiyorum..Ben daha kuralcı ve sakinken eşim tam aksine ağlayan bebeye tahammülü olmayan,"ne istiyorsa vereyim" yada "azıcık çikolata yese ne olur ki" diyen baba kişisi.Anlatıyorum "bu durum beni sinirlendiriyor yapma" yoookkk sanki başkasına söylüyorum kıyamıyor çocuğuna.Konuşup rahatlayım desem onunda dinlemeye hali yok.Hava çook rüzgarlı oğlanı bir haftadır parka bahçeye çıkaramadım,zaten enerjik bebe iyice çıldırdı..Üstüne üstlük dişleri zorluyor,gece bilmem kaç kere kalkıp emiyor,uyuyamıyorumda.Murphy kanunları devreye girdi bende orta kulak iltihabı oldum.Dengem bozuldu,baş ağrısı,dönmesi..İlk önce hamile olduğumu sanıp kuzenim ve annem fenalaştılar:))Bu zaten hassas bebek,sen nasıl ikinciye bakıcaksın diye,paniklerim benim.
 
  Minno benim ütüleyip,katladığım kıyafetleri özenle dağıtırken ben o aynı şeyleri yemediği için farklı yemek yapma derdinde oluyorum.Sonra güzelce oyun oynuyoruz ama ben bitik oluyorum.
  "Yok yok işe dönmek lazım:)Ama şimdi değil daha vakti var."Bunlarda sürekli aklımdan geçmeye başladı.Annelik değil beni yoran,buaralar üstüste gelen işler.Böyle dönemler olcak tabi ama bizimki biraz geç olunca bana ağır geldi sanırım.Şimdi koşa koşa anneme gidicem:)Çocuğu anane ve dede ellerine emanet edip en azından yarım saat uyursam onada şükür.Yemeğide yedirirler,banada bakarlar ohhh..
  Oğluşum birgün bunları okursan yanlış anlama senden şikayetçi değilim.Beni en çok yoran da en mutlu edende bebeğim.Dünyalar tatlısı,birtanem..Daha pratik,daha sakin bir anne olucam İce söz!Beraber öğrenicez daha sakin ve sabırlı olmayı..

1 yorum:

  1. Yorgunluğunu bile sakin yaşamışsın, yazından belli. Saygı duygum.. Umarım tez zamanda ferahlarsınız!

    YanıtlaSil