8 Aralık 2014 Pazartesi

Uyku Öncesi Yoga

  Kronik yorgunluklar,bacak ağrıları,ertesi gün yapılacaklar listesi,çocuğun üstü açıldımı acaba,doğum gününde ne yapıcaz,yarın ne yemek yapsam ki...diye düşünürken bir türlü uykuya dalamıyordum.
  Kitap okumak,sıcak duş,papatya çayıda işe yaramayınca başka bir çözüm yolu buldum.Uyku öncesi yogası!Gerçekten harika oldu.Yarım saat kadar paylaştığım resimlerdeki hareketleri yapıyorum.Hem esniyorum hemde başımı yastığa koyduktan sonra saatlerce dönüp durmadan uykuya dalıyorum.
  Yorgunluktan sızdığım gecelerde ihtiyacım kalmıyor gerçi:)) Ama tavsiye ederim sabah uyanınca ve uykudan önce tok karnına birer seans:)Neyse sağlık durumunuza ve esnekliğinize uygun olanları seçip ama kesinlikle doktorunuza sormadan başlamayınız efenim!Tutulup kalırsınız valla karışmam.

 Yalnız şu 6 ve 8 numara beni bitirdi,süper:)Haydi bakalım hep beraber ommmmm..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder