2 Aralık 2014 Salı

Gözlüğe Elvadaaa:)

  Nayırr nolamazzz görüyorumm:)Evet hayatımda ilk defa muayene sırasında oku denilen harfleri çok rahat gördüm.HD yayına geçtim resmen!
  Sabah kalktığımda ilk iş gözlüğümü aramak oluyordu.Güneş gözlüğünüde numaralı kullandığım için belli modellerden seçim yapmak zorunda kalıyordum.En sonunda ameliyat olmaya razı oldum ve çok mutluyum.İlk gün yanma batma oldu 5-6saat kadar.Evin en karanlık odasında öylece yattım sıkıntıdan patlayarak.Allahtan İce oğlan ile annem ve babam ilgilendi.Ertesi gün herşey normale döndü.Tabi alışma süresi biraz garip.Miyoplar birkaç gün hipermetroplar gibi oluyormuş.Üçüncü gün kontrolümüde oldum ve herhangi bir sorun yok.Gözlerimi ovalamamak için zor dayandım açıkcası.Buradan nasıl bir süreç olduğunu okuyabilirsiniz.
  Dünya Göz Hastanesi Altunizade şubesinde Intralase Lasik deniken ameliyattan oldum.Hastane personeli oldukça güleryüzlü ve ilgili.Ama lazer işlemi sonrasında beklenilen yer daha loş olsa iyi olur.Zaten ışığa hassasiyet oluyor.
  Üç ay sonra bir kontrol daha var.Lazer tedavisi sonrası elde edilen yeni göz numaranız tam olarak ancak 3ay sonra tespit edilebiliyormuş.1hafta göz makyajı yapmak yasak.4hafta süreyle gözleri korumak önemli deniz havuz yasak.İlk gün ise sadece tablet,telefon ve tv yasak.Zaten gözümü zor açtım ayol ne tv si..
  Ayrıca baya baya herşeyi gördüm sayılır.Gözümün üstünde gezinen kalem sonra cila atılır gibi fırça falan:)Toplamda 10-15dk ve iki etapta yapıldı.İşlem sırasında sizinle konuşup bilgide veriyorlar.Korkulucak birşey yok açıkcası.
  
  Unutmadan bahsedeyim yakın gözlüğü takmak 40-45 yaşın üstündeki kişilerde fizyolojik,doğal bir durumdur.Bu nedenle,doğru uygulanmış bir tedavi sonrası 40 yaş ve üstündeki kişiler doğal olarak sadece okurken yakın gözlüğü takmaya devam eder veya bazı durumlarda yakın gözlüğü takmaya başlar.
  Eğer lazer tedaviye uygunsanız kesinlikle  yaptırın derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder