13 Ağustos 2014 Çarşamba

İce'nin Bebek Ekmeği

  Ek gıda da kahvaltı izni çıkınca,dedim ilk ekmeğini ben yapayım.Oğluşa internette çok rastlanan bir tariften bebek ekmeği yaptım.Bebek ekmeği diye satılan herhangi bir ürünü vermek istemiyorum açıkcası.Ne oldukları belli değil.İçlerinde yağ,tuz ve şeker kullanılıyor.Planlarımda,oğlanı 3yaşına kadar tuz ve şekerle tanıştırmak yok. 
 
  Malzemelerde CityFarm marka organik ürünler kullanıyorum.Migros ve Macrocenter larda organik bölümünde bulunuyor. 
  İşte oğluşun fırından yeni çıkan ekmekleri ve tarifi...
Malzemeler;
250ml ılık su
1paket instant maya
4 su bardağı organik tam buğday unu
Ele yapışmayıncaya kadar yoğurup,10dk mayalanmaya bırakıyoruz.Ufak ufak parçalara ayırıp yağlı kağıt serili tepsimize dizip 200 de 15-20dk pişiriyoruz.
Taneyle buzluğa koyup,bir hafta kullanıyorum.Bakınız bebe dışarıda ekmek kemirirken:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder