12 Mayıs 2014 Pazartesi

İsim Krizi

  Kriz! Cidden kriz.Etrafımda dile kolay tam 14 gebe var.Aman isimler aynı olmasın diyor herkes.Gerçi kimse beni ilgilendirmiyor da bende istemem oğlumla aynı isimde hıhh:) 
  İlk aylarda hergün isim sitelerinde dolaştım,listeler yaptım.Ama kimselerin duymadığı,telaffuzu zor isim modasına uyalım diyede uğraşmadım.Kız olsaydı hali hazırda iki isim vardı aklımızda.Ama cinsiyeti belli oldu,erkek.Ayyy oğlum oluyor ayoll:)Tabi yanlış anlaşılmasın cinsiyet ayrımcılığı katiyyen yapmam ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri oğlum diye muhabbet ettim,sevdim.Hem kardeşimle annem arasındaki ilişkiyede hayranım doğrusu.İstedim evet,sağlıklı olsun,hayırlı olsun ama bide oğlan olsun.Allahım gönlüme görede verdi çok şükür.Bide ağız alışkanlığı rex'e oğlummm oğlumm demekten herhalde.
Listeler yaptım durdum,eledim,ekledim. Sonra oluruna bıraktım,geniş halime geri döndüm,nasılsa çok var buluruz dedim.Hem kimselerle paylaşmak,yorum yapılsın,karışılsın istemedik.(alınanlar olmuş sonradan duyduk hiçte umursamadık)
  Ama olurmuu annem deli oluyor.Magnet yaptırıcak,hediyeliklere,çikolataların üstüne isim lazım.Kapı süsü ve yastıklardan hiç bahsetmiyorum ohooo..
  Kararımızı ice doğmadan iki gün önce verdik.İlki sağlam yapılı,ayışığı gibi beyaz anlamında.Kartopu gibide bembeyaz doğdu ya oğlan:)Sezgileri güçlü,üzüntü ve sevinci bir arada yaşayan,mantıklı.İkinci bir ismimiz daha var;bağımlı olmayan,buyruk ve hüküm sahibi
.Eve geldikten hemen sonrada,babası oğluşun kulağına ismini okudu.
Eşim ismin kişiliği etkilediğine inananlardan,umuyorum ki öylede olsun..
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder