13 Mayıs 2014 Salı

ICE'in Doğum Çantası

 Çoğu gebenin aksine benim en son hazırladığım şeydi doğum çantam.Doğum çantası başlıklarının altındakileri okuduğumda valiz bile gerekir diye düşünmüştüm.Güncellenen listelere bakınca çoğunun kullanılmadığını okudum.İhtiyaçlar kişiye,doğum yapılan mevsime ve hastaneye göre değişiyor tabiki.
Yahu ben bir haftalık tatile bile iki büyük boy valizle giderim:)Abartmayım diyerekten hasta danışmanımla konuştum ve listemi yaptım.Valiz setimin ortancası yetti.Süslemeler,çikolatalar,altın yastığı,balonlar falan annemde:)Ben doğuma giriyorum diye haber verdiğimde hastaneye gelmek yerine bir koşu evden onları almaya gitmişti:):) Bizde aynen Dikkat Bebek Var filmindeki şu sahneyi andırıyorduk:)


Telefonum,tabletim ve NikonD300cüğüm başta olmak üzere benim çantamdakiler;

Küçük beyimize;
* Araba koltuğu
* Battaniye (yedekli)
* Hastane çıkışı (yedekli)
* Tulum iki adet
* Çıtçıtlı body iki adet
* Patikli alt iki adet
* Ağız bezi
* Islak mendil
* Çorap -Bebek bezini hastanemiz temin ediyordu.Ayrıca doğumdan sonra sütü hemen gelmeyenler için biberonda istemiyorlar,kendileri kaşık biberonla veriyorlarmış.

Kocaya;
* Terlik
* Eşofman
* Tshırt
* Atıştırmalık şeker,çikolata

Vee ben;
* Loğusa pijaması (yedeklii)
* Terlik
* Loğuca tacı
* Yedekli çamaşır,çorap
* Emzirme sutyeni veya atleti (memeler foraa yapmak istemiyorsanız lazım)
* Diş macunu,fırça
* Havlu * İlk resimler için makyaj malzemeleri (deodorant tavsiye etmem,küçüğünüz anne kokusu alsın)
* Göğüs pedi
* Çıkarken giymek için kıyafet (o göbek bir anda gitmiyor,mümkünse biraz bol ciciler)
-Hastanemiz hasta pedi ve alez temin ettiği için ben sadece çıkarken kullanmak için yanıma iki adet aldım.

 İşte benim orta boy,denenmiş,yeterli gelmiş doğum çantam.Sizlerde doğum yapacağınız hastanenin ne gibi imkanlar sunduğunu öğrenin,fazla eşya taşımayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder