8 Mayıs 2014 Perşembe

Hamileyim!!!

  Test çubuğu elimde banyoda öylece oturdum.Yok süpriz değilde yani ilk ayda netice beklemiyordum açıkcası.Zaman alır bende bu duruma alışırım diyordum.Nasıl alışılıyorsa artık...

  Karnımı tuttum konuşamadım,okşayamadım bile ben öyle hemen bağ kuramamki.
Anlamaya çalıştım sadece.Evet hamileyimm çizgiler öyle diyor hoopp sonrasında kontrol kaybı..ne olucak,bakabilirmiyim,ben ne anlarım çocuk bakmaktan,sağlıklımı,kime benzicek,rex ne hissedicek,çok kilo alırmıyım,nasıl bir oda yapsak ki..hayaller,kaygılar..
  Anneliğe hazırlanmak diye bir şey varmı? Sonra aklıma Rochester Kontu J.Wilmot'un "evlenmeden önce çocuk yetiştirme konusunda altı teorim vardı;şimdi ise altı çocuğum var ve hiç teorim yok"sözü geldi ve gülümsedim.

2 yorum:

  1. Bayıldım bu söze :D Ama aman Allah korusun 6 çocuk ne yaaaaa :D

    YanıtlaSil