8 Mayıs 2014 Perşembe

Hakkımda

 Merhaba!

27 yaşında bir taze anneyim☺️Öncelerde Pazarlama Sorumlusu şimdilerde tam zamanlı anne olan bendenizde bebek beklediğini öğrenen her "Z Kuşağı Annesi"gibi internete sardım.Konu bebek olunca birşeyleri eksik yapma endişesi ortaya çıkıyor.Bunu azaltmanın yoluda bilinçli evebeyn olmak.Buda google dan öğrenilirmiş gibi o site senin bu forum benim dolaş dolaş içim şişti,başım döndü.Bu öğrendiklerimi not edeyim,güzel anılarımın ayrıntılarını unutmayayım,oğlumada bir hatıra olsun diye buralara kadar geldim.
Belki benim gibi acemi anneler ile tanışır belki fikirde paylaşırız değil mi😉

2 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Bloğuma bir süredir yorum bırakıyorsun ama bugün boşluktan istifade tüm yazılarına göz gezdirdim ve tekrar tanışmış olduk. Sağlık ve mutlulukla büyüt oğlunu, çocukların "iceberg" oldukları fikrine de tamamen katılıyorum, çok güzel bir blog ismi.. Tekrar sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldukk:)cok sevindim inan,yazılarını sürekli takip ediyorum.iceberg diyorum diye eleştirenlerde var yalnışmış çocuğun psikolojisi bozulurmuş:)))

    YanıtlaSil