30 Mayıs 2014 Cuma

Ergo Baby Carrier

   İce doğmadan bebek ihtiyaç listemizden hediyeler gelmeye başlamıştı.Ergo Babymizide sevloş teyzemiz aldı.Burdan tekrar teşekkürlerrr teyzuşşş.Siyah renkli kangurumuz yenidoğan aparatı ile beraber geldi.Kullanımı pratik ve çok basit.Baby Bjorn bakmıştım önceleri fakat kullanan bir kaç arkadaşımın bir saatten fazla durunca bebeklerinin içinde rahatsız olduğunu görünce,eşiminde sling kullanmıcağını tahmin ederekten Ergoya döndüm.İyikide Ergo demişiz. Hayat kurtarıcım kangurum.Ergonomik ve çok rahat.Belimde,sırtımda ekstra hiç bir yük hissetmiyorum.Bakınız nasıl rahat takılıyor,tek başınıza hareketli bebeğinizle takıp,çıkarabilirsiniz.
Buradan yenidoğan aparatını nasıl kullanıcağınız ayrıntılı izleyebilirsiniz.

  Kullanımı kolay,uzun ömürlü,şık ve fonksiyonel bir ürün istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Bebekler kadar anne sağlığıda iyi düşünülmüş;özel bel desteği sayesinde rahat yürüyebiliyorsunuz.Kayışları yumuşak dolgulu omuzlarınızı acıtmıyor.Önde,arkada ve yanda taşıyabiliyorsunuz.Bebeğin dışa doğru oturamamasını dezavantaj sanmıştım;sonradan öğrendimki sırt ve kalçası için hiçte ergonomik bir duruş değilmiş.
Kayışları biraz gevşetip,bebeği kaydırırsanız emzirmeniz bile mümkün.
  Bir cok kanguruda oldugu gibi bebek sallana sallana gitmiyor,anne kucagindaki gibi rahat.Bel fitigi olup ergoyla saatlerce yuruyen evebeynler taniyorum.
ice suan 9 kiloya geldi fakar ben saatlerce yorulmadan o[lumla gezebiliyorum.






1 yorum: